לאילו טלפונים ניתן להוריד את האפליקציה?
האפליקציה תומכת במכשירי אייפון עם מערכת הפעלה iOS 13.5 ומעלה, ומכשירי אנדרואיד בעלי מערכת הפעלה Android 5 ומעלה.
איך ניתן להוריד את האפליקציה?
האפליקציה זמינה בחינם בחנויות האפליקציות AppStore (אייפון) ו – Google Play (אנדרואיד).
חפשו "דורי" או "DOORe" לאיתור מהיר.
האם ניתן לשלוט על מספר מערכות DOORe דרך האפליקציה?
כן, במסך הבית באפליקציה ניתן לעבור בין בתים שונים, ולשלוט על כל בית בנפרד.
האם ניתן להשתמש באפליקציה כאשר אין חיבור לאינטרנט בטלפון הנייד שלי?
לא, מאחר והאפליקציה מקבלת "מפתחות וירטואליים" מוצפנים מהשרת ולכן ניתן להשתמש באפליקציה רק כאשר יש חיבור של הטלפון לאינטרנט (באמצעות רשת ה-WIFI או חיבור סלולרי).
האם ניתן להגן על האפליקציה בסיסמה, כהגנה מפני גניבות?
כדי לאבטח את השימוש בטלפון ובמיוחד באפליקציה של DOORe אנו ממליצים להפעיל את אחד מאמצעי הזיהוי הקיימים בטלפון: קוד, טביעת אצבע, או זיהוי פנים.
איבדתי את הטלפון, האם ניתן לחסום את הגישה של המכשיר הנייד לבית?
כל משתמש בעל הרשאת "בעלים" יכול להסיר משתמש שהטלפון של אבד או נגנב, במקרה שהטלפון של "יוצר" הבית אבד או נגנב יש להתקשר למוקד DOORe לצורך חסימת המשתמש משרתי הענן של DOORe.
החלפתי את רשת ה-WiFi בבית, מה עלי לעשות?
כדי לחבר את מערכת DOORe לרשת Wi-Fi חדשה נדרש תחילה למחוק את הרכזת ואת פעמון הוידאו, ולצמד אותם מחדש על הרשת הנדרשת.
כיצד ניתן להוסיף משתמשים על הבית שלי?
מי שהוגדר בהרשאת "בעלים" על הבית באפליקציית DOORe יכול לשלוח הזמנה למשתמשים נוספים לשימוש באפליקציה. ניתן להגדיר משתמשים בהרשאת "בעלים" או בהרשאת "אורח".
כמה אנשים יכולים להירשם לבית שלי?
אין הגבלה למספר המשתמשים בכל בית, רק מי שמוגדר כ"בעלים" יכול להוסיף או להסיר משתמשים.
מהו המידע המוצג במסך הבית?
במסך הבית מופיע המידע הבא: מצב הדלת והמנעול, שיטת התקשורת בין הנייד למנעול, מצב סוללה, וצפייה ישירה בצילום הווידאו.
מה מסמן הצבע של הטבעת במסך הבית?
צבע הטבעת מסמן את מצב המנעול והדלת:
ירוק – מנעול פתוח.
אדום – מנעול נעול.
כתום – הדלת הושארה פתוחה.
לשינוי מצב המנעול נלחץ על אייקון הפעולה הנדרשת המודגש באפור (נעילה/פתיחה).
איזה מידע ניתן לראות בעמוד ההיסטוריה?
בעמוד ההיסטוריה ניתן לראות את כל הפעולות של המנעול ומי ביצע אותן, וכן את ההתראות האחרונות מהמנעול.
באיזה סוללות יש להשתמש במנעול?
יש להשתמש ב-4 סוללות מסוג AA להפעלת המנעול החכם של DOORe.
לכמה זמן שימוש מספיקות הסוללות?
הסוללות מספיקות לזמן הפעלה של כ- 3-6 חודשים, בשימוש של כ- 24 פעולות של פתיחה וסגירה ביום (כתלות במנגנון הדלת, הסוללות ועוד).
בעת ירידת מתח הסוללות המנעול יפסיק להאיר, ויבצע צפצוף התראה והאפליקציה תשלח הודעה על סוללות חלשות. ברגע קבלת ההתראה יש להחליף את הסוללות באופן מיידי! שימו לב! כאשר הסוללות יתרוקנו – המנעול לא יאפשר נעילה של הדלת (תתאפשר פתיחה בלבד).
אני מנסה להפעיל את המנעול אך הוא לא מסתובב ומצפצף ללא הפסקה. מה עליי לעשות?
זהו מצב של סוללות ריקות, יש להחליף את הסוללות מייד!
אני מנסה לנעול את הדלת בעזרת הסורק, הסורק מאיר בירוק אך המנעול לא מסתובב ומצפצף ללא הפסקה. מה עליי לעשות?
ככל הנראה מדובר בסוללות ריקות, יש להחליף את הסוללות מייד!
מה קורה לאחר החלפת הסוללות במנעול DOORe?
לאחר כ-10 שניות מחיבור הסוללות החדשות המנעול יבצע כיול עצמי ויבצע נעילה של הדלת. יש להמתין עד סיום ביצוע הכיול.
שימו לב! יש לוודא שהדלת טרוקה בזמן התהליך.
במידה ומנעול DOORe לא פותח את הצילינדר עד הסוף, מה עלי לעשות?
במידה והמנעול לא פותח את הצילינדר עד הסוף מדובר כנראה בבעיית כיול.
כדי לפתור את הבעיה יש לבצע כיול מחדש למנעול.
1. ניכנס להגדרות המנעול (הגדרות -> מנעול).
2. נבטל נעילה אוטומטית של המנעול (הגדרות מנעול -> בחירת זמנים").
3. נטרוק את הדלת ונוודא שהצילינדר פתוח (דלת סגורה אך לא נעולה).
4. נבצע כיול למנעול (הגדרות מנעול -> כיול מנעול).
5. המנעול יסתובב לשני הכיוונים. יש להמתין בסבלנות עד לקבלת אישור על סיום תהליך הכיול מהאפליקציה.
האם ניתן לפתוח או לנעול את הדלת אם המנעול לא מגיב?
כן, תמיד ניתן לפתוח ולנעול את הדלת במקרה חירום.
מתוך הבית ניתן לסובב את החוגה כדי לנעול או לפתוח את הדלת.
מחוץ לבית תמיד ניתן להשתמש במפתח הרגיל של הדלת כדי לפתוח ולנעול את הדלת.
שימו לב! יש לשמור מפתח מחוץ לבית למקרה חירום.
איזה סוללות יש להשתמש בסורק אצבע?
הסורק פועל על 2 סוללות מסוג AA.
לכמה זמן שימוש מספיקות הסוללות בסורק?
הסוללות מספקות זמן פעולה של כ-12-16 חודשים בשימוש של כ-12 סריקות ביום (תלוי בשימוש וסוג הסוללות). בעת ירידת מתח הסוללות, הסורק יבצע צפצוף התרעה ויהבהב באדום. בנוסף, תתקבל התראה באפליקציה.
כדי לשמור על חיי הסוללה, הסורק נמצא תמיד ב"מצב שינה". כדי להעיר את הסורק (לכניסה להגדרות הסורק) נדרש להעיר אותו תחילה. הסורק מתעורר לאחר נגיעה קלה במשטח הסריקה.
שימו לב! ברגע קבלת ההתראה יש להחליף מיד את הסוללות בסורק!
כמה סריקות אצבע ניתן ללמד את הסורק?
ניתן ללמד עד 100 סריקות אצבע שונות.
מי יכול להוסיף ולמחוק סריקות אצבע מהסורק?
כל משתמש בעל הרשאת "בעלים" יכול להוסיף או למחוק סריקות אצבע.
בהוספת סריקה חדשה רצוי לרשום את שם המשתמש לזיהוי מיטבי ע"י המערכת.
האם ניתן לסרוק את האצבע כאשר היא רטובה או לחה?
הסורק לא יזהה אצבע לחה או רטובה, יש לוודא שהאצבע נקייה ויבשה לפני השימוש.
כיצד ניתן לנקות את סורק האצבע ואת משטח המגע?
ניתן לנקות את הסורק ואת משטח המגע אך ורק עם מטלית עדינה ויבשה ללא חומרי ניקוי!
באיזה שיטת תקשורת עובד הסורק?
סורק האצבע מתקשר עם המנעול והאפליקציה בתקשורת BLE.
איך ניתן להוסיף סריקות אצבע חדשות בסורק?
כדי להוסיף סריקת אצבע חדשה יש לבצע את הפעולות הבאות:
למה משמשת הרכזת?
התקן הרכזת DOORe אחראי על מספר פעולות:
משמשת לקישור המנעול לשרת הענן של DOORe ולשליטה מרחוק על המנעול.
יוצרת נקודת גישה להתחברות פרטית של המערכת לרשת האינטרנט.
מכילה רכיב צלצלן האחראי לצלצול בתוך הבית, בעת לחיצה על הפעמון.
על איזה תדר Wi-Fi רכזת DOORe עובדת?
תדר ה-Wi-Fi המתאים לרכזת הוא תדר 2.4GHz בלבד.
תאורת הטבעת ברכזת מהבהבת כל הזמן, מדוע?
במידה ותאורת הטבעת ברכזת מהבהבת כל הזמן הרכזת לא מצליחה להתחבר לשרת של DOORe.
יש לבדוק כי חיבור האינטרנט בבית תקין, במידה והאינטרנט תקין יש לנתק את הרכזת מהחשמל למספר שניות ולחבר חזרה.
שימו לב! אם בוצע שינוי בשם רשת ה Wi-Fi – הרכזת לא תצליח להתחבר.
במקרה כזה יש למחוק את הרכזת (דרך מסך ההגדרות) ולהגדיר אותה מחדש.
כיצד אדע כי מישהו מצלצל בפעמון החכם של DOORe?
בעת לחיצה על לחצן פעמון הווידאו יתקבלו ההתראות הבאות:
כיצד אדע אם מישהו נמצא מחוץ לדלת הכניסה של הבית?
ברגע שפעמון הווידאו יזהה תזוזה נקבל התראה לנייד, לחיצה על ההתראה תוביל לצפייה ישירה בווידאו, נוכל לדבר עם האורח במקרה הצורך.
אני לא מקבל התראות שיחה מפעמון הווידאו לנייד, מה ניתן לעשות?
לקבלת שיחות מפעמון הווידאו יש לוודא כי הגדרת "גילוי תנועה" מופעלת.
ניכנס להגדרות הפעמון, נוודא שההגדרה "גילוי תנועה" מאופשרת.
שימו לב! במידה וההגדרה אכן מאופשרת, אך עדיין לא מתקבלות שיחות לנייד – בטלו אותה ואפשרו מחדש. פעולה זו תבצע אתחול של הגדרות הפעמון.
באיזה תדר Wi-Fi הפעמון וידאו DOORe יודע להתחבר?
התדר Wi-Fi שבו עובד הפעמון הוא תדר 2.4GHz בלבד.
האם הפעמון מחובר לחשמל או עובד על סוללות?
פעמון הווידאו מכיל סוללה פנימית, המספקת זמן פעולה של כ-3 שבועות. כדי להטעין את הפעמון נדרש להשתמש בכל Micro USB, הכבל המתאים מגיע במארז המערכת.
בנוסף לכך, יש אפשרות לחבר את הפעמון למתח קבוע (5V).
מומלץ לחבר את הפעמון למתח קבוע כדי להבטיח תפקוד מיטבי.
מהי זווית הצפייה של מצלמת הפעמון וידאו של DOORe?
זווית הצפייה היא 160 מעלות והמצלמה מצלמת בתנאים של תאורה וגם בחושך.
איפה מאוחסן שרת הענן של DOORe?
שרת הענן של DOORe מאוחסן בחוות השרתים של אמזון, AWS והתקשורת עם כל ההתקנים והאפליקציה מאובטחת ב- SSL.
כמה זמן אתם שומרים את היסטוריית האירועים על שרת הענן של DOORe?
באפליקציה ניתן לראות היסטוריית פעולות של 10 ימים אחרונים במערכת.
פרטיות
האם המידע מהמערכת נשמר בשרת ומופיע ברשת?
כל המידע נשמר בשירות הענן המאובטח של אמזון (AWS), השרת חסין מפני פריצות והמידע ואינו נגיש לאף גורם.
הנתונים המוצפנים יופיעו באפליקציה רק למי שיש את ההרשאות המתאימות לכך.
אבטחת מידע – האם התקשורת בין כל ההתקנים של המערכת DOORe מוצפנים?
כן, התקשורת בין רכיבי המערכת מוגנת בתקן הצפנה מחמיר AES 256, כל המפתחות הווירטואליים נשמרים בשרת (ולא באפליקציה) למניעת פריצות.
האם ניתן להתקין את המנעול בכל דלת?
מערכת DOORe מתאימה להתקנה על רוב דלתות הכניסה הקיימות בארץ, לרוב ללא כל שינוי של חלקי הדלת. במקרים מסוימים נדרש להחליף את הצילינדר כדי להתאים את הדלת לצורכי המערכת.
האם ניתן להתקין את פעמון הוידאו בכל בית?
ניתן להתקין את פעמון הוידאו בכל בית, מומלץ לחבר את הפעמון לתשתית של מתח קבוע (5V), אך במידה וזה לא מתאפשר – הפעמון יעבוד על הסוללה הפנימית שמספקת זמן עבודה של כ-3 שבועות בין הטענה להטענה.
כמה זמן אורכת התקנה של מערכת DOORe?
זמן ההתקנה של מערכת DOORe עורכת כשעה, וכוללת בתוכנה התאמת הדלת לצורכי המערכת (אם נדרש), התקנה פיזית של כלל הרכיבים, קישור כל הרכיבים לאפליקציה, הגדרת משתמש אחת בבית והדרכה ללקוח.
למה משמש המגנט שמורכב ליד המשקוף של הדלת?
המגנט משמש לכיול הרכיב האלקטרוני שמסמן האם הדלת פתוחה או סגורה.
האם ניתן להתקין את הרכזת מעל כל דלת?
הרכזת מתחברת למקור מתח 220V. ניתן לחבר את הרכזת ישירות על קופסת חשמל פתוחה על הקיר (במקום קופסת הפעמון המקורית), או בעזרת כבל לשקע החשמל.
אני גר בדירה שכורה, האם ניתן לפרק את מוצרי DOORe ולהתקינם בבית אחר?
בוודאי, התקנת מערכת DOORe מתבצעת ללא שינויים פיזיים בדלת או בבית הלקוח, כך שניתן להתקין את המערכת גם בדירות שכורות. פירוק המערכת והתקנתה מחדש מתבצעת ע"י טכנאי החברה, כך שניתן להחזיר את הדלת למצבה המקורי.
האם ניתן להעביר את הבעלות על המערכת לאדם אחר?
כדי להעביר בעלות על המערכת, יש לבצע את הפעולות הבאות:
1) לבצע איפוס מפעל למנעול המערכת (הגדרות-> מנעול-> איפוס מפעל).
2) לבצע איפוס מפעל לפעמון הוידאו (הגדרות -> פעמון וידאו -> איפוס מפעל).
3) יש להגדיר מחדש את כל חלקי המערכת, דרך הטלפון הנייד של הבעלים החדשים.
שדרג את רמת החיים שלך
שדרג את
רמת החיים שלך